ajandbargh

ساخت وبلاگ

میکرو سوئیچ و یا لیمیت سوییچ نیم آنتن نیم فنر تیپ باریک طرح امرنCHL-5330 ، یک سوییچ برقی است که توسط نیروی فیزیکی بسیار کمی تحریک می شود. از آن جایی که اولین نفری که این سوئیچ را تولید کرد فردی آمریکایی با نام میرو سوئیچ بود، این محصول نام تجاری خود را از صاحب امتیازش برگرفت.

ویژگی تعریف شده از میکروسوئیچ (لیمیت سوئیچ) این است که یک حرکت نسبتا کوچک در دکمه محرک، یک حرکت نسبتا بزرگ در اتصال های الکتریکی ایجاد می کند که با سرعت بالا (بدون در نظر گرفتن سرعت تحریک) رخ می دهد.

 

کاربرد لیمیت سوییچ نیم آنتن نیم فنر تیپ باریک طرح امرنCHL-5330

در اکثر تجهیزات و ماشین آلات صنعتی این قطعه الکترونیکی استفاده میشود. میکروسوئیچ ها کاربرد فراوانی در زمینه بسته بندی، صنعت، آسانسور و… دارد که بخاطر قیمت پایین و عمر بالایی که دارند و مدل های متنوعی که در بازار موجود می باشد پرکاربرد ترین قطعه الکترونیکی می باشد.

 لیمیت سوئیچ­ ها برای کنترل کردن دستگاه­ها به منزله بخشی از سیستم کنترلی، به عنوان یک قفل ایمنی، یا برای شمارش کردن اجسامی که از یک نقطه رد می­شوند مورد استفاده قرار می­گیرند و قادر به شناسایی وضعیت های مختلفی از قبیل حضور و یا عدم حضور، رد شدن، موقعیت یابی و شناسایی پایان مسیر یک جسم است. از لیمیت سوئیچ به طور معمول برای کنترل حرکت ماشین آلات استفاده می شود.

ajandbargh...
ما را در سایت ajandbargh دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mahsa1010 ajandbargh بازدید : 110 تاريخ : شنبه 12 شهريور 1401 ساعت: 11:40

از لیمیت سوییچ  قرقره دار فشاری طرح امرن تیپ باریکCHL-5220  و میکروسوئیچ ها در جهت تشخیص موقعیت یک بخش از دستگاه صنعتی استفاده می گردد. به طور مثال در یک دستگاه سنگ مغناطیسی که میز کار به چپ و راست حرکت می کند، برای تعیین انتهای کورس چپ و راست حرکت میز از دو عدد لیمیت سوئیچ استفاده می گردد. میکروسوئیچ نیز کارکرد مشابه لیمیت سوئیچ را دارد. با این تفاوت که میکروسوئیچ در مقایسه با لیمیت سوئیچ از نظر ابعادی، ظریف تر بوده و تحمل فشار تحریک کمتری را دارند و ار آنها برای کاربردهای سبک تر استفاده می شود.

 

انواع کاربردهای لیمیت سوییچ  قرقره دار فشاری طرح امرن تیپ باریکCHL-5220

لیمیت سوئیچ‌ها به دلیل استحکام، سهولت در نصب و عملکرد قابل‌اعتماد در محیط‌های مختلف، کاربردهای مختلفی دارند که می‌توان برای مثال به ماشین‌های برش، نوار‌های نقاله، ماشین‌های تراش خودکار، جرثقیل‌ها و بالابر‌ها و به‌طورکلی در اکثر ماشین‌هایی که کنترل حرکت ابعادی در آن‌ها موردنیاز است اشاره کرد.عمدتاً لیمیت سوئیچ‌ها با یک رله کنترلی، یک کنتاکتور و یا به‌عنوان ورودی در یک PLC مورداستفاده قرار می‌گیرد.

 

ویژگی های لیمیت سوئیچ‌ها

1- عدم نیاز به تغذیه الکتریکی جهت انجام کار .

2- دارای پلاتین‌های نرمال باز (NO) یا نرمال بسته (NC) و یا هر دو در برخی از مدل‌ها .

3- قابلیت اطمینان بالا بواسطه عملکرد تماماً مکانیکی قطعات .

4- طول عمر نسبتا خوب

5- دارا بودن از ساختمانی ساده .

6- برخورداری از تنوع زیاد در طرح و نوع برای استفاده به شکل‌های گوناگون .

ajandbargh...
ما را در سایت ajandbargh دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mahsa1010 ajandbargh بازدید : 108 تاريخ : شنبه 12 شهريور 1401 ساعت: 11:38

لیمیت سوییچ فشاری ساده تیپ باریک تیپ امرن CHL-5100 یکی از انواع تجهیزات بسیار مهم و ویژه ای می باشند که در صنعت برق از آن استفاده های فراوانی می باشد. میکروسوئیچ ها در واقع به عنوان کلید قطع و وصل جریان شناخته می شوند. یکی از برندهای محبوب میکروسوئیچ، برند cntd می باشد که در این مقاله به آن پرداخته ایم.

قطعه‌ای از تجهیزات الکترومکانیکی است که با استفاده از قطعات مکانیکی با حضور یک ماده یا شی‌ء شروع به فعالیت می‌کند. از میکروسوئیچ‌ ها برای شمارش قطعه و سایر موارد استفاده می‌شود. لیمیت سوئیچ‌ها معمولاً در تنظیمات صنعتی امکان تشخیص حضور و نزدیکی یا عدم وجود یک ماده یا شی‌ء را دارند. به ليميت سوئیچ‌هایی که در ابعاد کوچک ساخته می‌شوند ميکروسوئيچ هم گفته می‌شود.

 

ساختمان لیمیت سوییچ فشاری ساده تیپ باریک تیپ امرن CHL-5100

ساختمان اصلی لیمیت سوئیچ‌ ها متشکل از یک عملگر ، تعدادی پلاتین ، فنر و بدنه ، جهت محافظت از اجزاء داخلی است . عملگر یا محرک که در قسمت فوقانی قطعه قرار می­‌گیرد ، بر حسب نوع کاربرد به شکل‌های گوناگون مثل اهرمی ، فنری ، فشاری و … ساخته می‌شود و عملکردش به گونه‌ای است که اگر جسمی با آن برخورد کند ، به راحتی تحریک شده ، حرکت می­‌کند و در نتیجه این حرکت ، پلاتین‌های داخل کلید تغییر وضعیت می­‌دهند و یک یا چند فرمان را به مدار مخابره می­‌کنند .

از همین رو ، این قطعات کاملاً تحت یک عملکرد مکانیکی اتصالات را قطع و وصل می­‌نمایند . لیمیت سوئیچ‌ها قابلیت برگشت‌پذیری دارند به این معنی که به محض برداشته شدن نیرو از روی آن‌ها ، عملگر به واسطه فنری که در پایه آن به کار رفته است ، مجدد به حالت اولیه خود باز می‌­گردد و پلاتین‌ها را به وضعیت قبلی می‌رساند .

ajandbargh...
ما را در سایت ajandbargh دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mahsa1010 ajandbargh بازدید : 100 تاريخ : شنبه 12 شهريور 1401 ساعت: 11:36

لیمیت سوییچ  میله ای رگلاژی تیپ باریک تیپ امرنCHL-5050 قطعه‌ای از تجهیزات الکترومکانیکی است که با استفاده از قطعات مکانیکی با حضور یک ماده یا شی‌ء شروع به فعالیت می‌کند. از میکرو سوئیچ‌ها برای شمارش قطعه و سایر موارد استفاده می‌شود. لیمیت سوئیچ‌ها معمولاً در تنظیمات صنعتی امکان تشخیص حضور و نزدیکی یا عدم وجود یک ماده یا شی‌ء را دارند. به ليميت سوئیچ‌هایی که در ابعاد کوچک ساخته می‌شوند ميکروسوئيچ هم گفته می‌شود.

 

 

طرز کار میکروسوئیچ ها

میکروسوئیچ یک نوع از ابزارهای کلیدزنی در صنعت برق به شمار می رود و کاربردهای بسیار متنوعی در صنعت برق دارند به طوری که ما همه روزه از قطعاتی استفاده می کنیم که میکروسوئیچ در آنها به کار گرفته شده اند. میکروسوئیچ ها در طیف وسیعی از مصارف برق صنعتی در تنظیمات مختلف سوئیچ ، مصالح خانه سازی، عملگرها و ... کاربرد دارند. نام دیگر آن کلید مینیاتوری ضربه ای سریع می باشد

 

کاربرد لیمیت سوییچ  میله ای رگلاژی تیپ باریک تیپ امرنCHL-5050

در اکثر تجهیزات و ماشین آلات صنعتی این قطعه الکترونیکی استفاده میشود. میکروسوئیچ ها کاربرد فراوانی در زمینه بسته بندی، صنعت، آسانسور و… دارد که بخاطر قیمت پایین و عمر بالایی که دارند و مدل های متنوعی که در بازار موجود می باشد پرکاربرد ترین قطعه الکترونیکی می باشد.

لیمیت سوئیچ­ ها برای کنترل کردن دستگاه­ها به منزله بخشی از سیستم کنترلی، به عنوان یک قفل ایمنی، یا برای شمارش کردن اجسامی که از یک نقطه رد می­شوند مورد استفاده قرار می­گیرند و قادر به شناسایی وضعیت های مختلفی از قبیل حضور و یا عدم حضور، رد شدن، موقعیت یابی و شناسایی پایان مسیر یک جسم است.

ajandbargh...
ما را در سایت ajandbargh دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mahsa1010 ajandbargh بازدید : 95 تاريخ : شنبه 12 شهريور 1401 ساعت: 11:34

میکروسوئیچ در صنعت برق تجهیزاتی هستند که در داخل تابلو های الکتریکی به خصوص در قسمت مدار فرمان کاربرد فراوان دارند. لیمیت سوئیچ  درواقع کلیدی است که با فشار و یا  حرکت ، یا ضربه مکانیکی تحریک می شود و عمل قطع و وصل و یا فرمان را انجام میدهد.

این وسیله نوعی کلید محدود کننده  میباشد که در مدارات فرمان مورد استفاده قرار می گیرد و به نام کلید محدود کننده ی مکانیکی نیز شناخته می شود. به طور معمول یک مکانیسم فنری ، به سرعت عملکرد میکروسوئیچ  کمک می کند و با تحریک آن عمل مکانیکی مورد نیاز برای تغییر وضعیت کنتاکت ها انجام خواهد شد.

یکی از محصولات با کیفیت کمپانی CNTD، میکروسوییچ دو طرفه قابل تنظیم تیپ باریک تیپ امرون CHL-5030 می باشد که با توجه به دلیل ضریب نفوذ پذیری(IP۶۶) مورد استفاده در محیط های مرطوب نیز می باشد از دیگر ویژگیهای میکروسوییچ دو طرفه قابل تنظیم تیپ باریک CNTD مدل CHL-۵۰۳۰ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  دارای سرعت عمل كرد بالا
  • توانائي عمل در محيط  ۱۰-~۸۰+درجه سانتیگراد
  • توانائي عمل در محيط با رطوبت %۹۵
  • داراي كنتاكت NO+NC
  • داراي كلاس IP۶۶

 

میکروسوییچ دوطرفه قابل تنظیم تیپ باریک CNTD مدل CHL-5030 

میکروسوییچ اولین بارتوسط کمپانی MICRO طراحی شده است که یک ابزار مهم و ایمن در مدارهای الکتریکی است و نیز جهت کنترل حرکت دستگاه های صنعتی، برای قطع و وصل کردن به کار می رود. میکروسوییچ ها یک نوع کلید با قابلیت قطع و وصل آنی می باشند، در سیستمهای کنترل و اتوماسیون مورد استفاده مهندسین و تکنسین ها ی برق و کنترل قرار می گیرد.

شرکت CNTD با استفاده از دانش فنی واستفاده از نیروهای مجرب توانسته با تولید انواع میکروسوییچ های مختلف با کیفیت بالا، رضایت مشتریان خود را در این حوزه جلب کند.

یکی از محصولات با کیفیت کمپانی CNTD، میکروسوییچ دو طرفه قابل تنظیم تیپ باریک CNTD مدل CHL-5030 می باشد که با توجه به دلیل ضریب نفوذ پذیری(IP۶۶) مورد استفاده در محیط های مرطوب نیز می باشد از دیگر ویژگیهای میکروسوییچ دو طرفه قابل تنظیم تیپ باریک CNTD مدل CHL-5030 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  دارای سرعت عمل كرد بالا
  • توانائي عمل در محيط  ۱۰-~۸۰+درجه سانتیگراد
  • توانائي عمل در محيط با رطوبت %۹۵
  • داراي كنتاكت NO+NC
  • داراي كلاس IP۶۶

دانلود کاتالوگ

از میکروسوییچ دوطرفه قابل تنظیم CNTD تیپ باریک مدل CHL-5030 به دلیل ضریب نفوذ پذیری(IP۶۶) در محیط های مرطوباستفاده می شود.

 

انواع کاربردهای لیمیت سوئیچ تیپ امرون CHL-5030

لیمیت سوئیچ‌ ها به دلیل استحکام، سهولت در نصب و عملکرد قابل‌اعتماد در محیط‌های مختلف، کاربردهای مختلفی دارند که می‌توان برای مثال به ماشین‌های برش، نوار‌های نقاله، ماشین‌های تراش خودکار، جرثقیل‌ها و بالابر‌ها و به‌طورکلی در اکثر ماشین‌هایی که کنترل حرکت ابعادی در آن‌ها موردنیاز است اشاره کرد.عمدتاً لیمیت سوئیچ‌ها با یک رله کنترلی، یک کنتاکتور و یا به‌عنوان ورودی در یک PLC مورداستفاده قرار می‌گیرد.

 

ajandbargh...
ما را در سایت ajandbargh دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mahsa1010 ajandbargh بازدید : 74 تاريخ : شنبه 12 شهريور 1401 ساعت: 11:33

خبرنامه